środa, 16 listopada 2016

Prezenty, prezenty

Czas prezentów nadciąga. Wiadomo. Ja całe życie cieszyłem się najbardziej, właśnie na gwiazdkowe prezenty. To zazwyczaj pod choinką odnalazłem to, o czym marzyłem przez cały rok. Teraz dzieciaki taką gwiazdkę, mają co okazja. Jedyne co, to widać po reklamach w tv, że przed szałem zakupowym na Boże Narodzenie, firmy starają się wypuścić jakiś hit. Już co chwilę puszczają reklamy a to nowej gry (btw Final Fantasy XV wychodzi), a to nowej serii kultowych klocków Lego. Jednak w tym roku mocno zaimponowała mi sieć marketów, która wbrew ogólnoprzyjętym zasadom, dała w gazetce reklamowej chłopca przy zabawkowym wózku do lalek. Dlaczego nie? Syn mojej koleżanki, po tym jak dostał wymarzony wózek - woził w nim swój młotek :>


1 komentarz:

  1. Ja nie znoszę tego cyrku z prezentami. Po prostu nie wiem nigdy, co komu kupić i czy dany prezent się spodoba. Ale od jutra idę na łowy. Może nie będzie tak źle! ;P

    OdpowiedzUsuń